VšĮ „Jurbarko socialinės paslaugos“ pagrindinis tikslas – kokybiškai teikti plataus spektro socialines paslaugas, užtikrinti, kad paslaugos gavėjas gautų laiku ir jo socialinius poreikius atitinkančias paslaugas.
Mūsų ilgalaikiai kokybės tikslai ir įsipareigojimai:
- Atitikti Įstaigos paslaugų gavėjų, socialinių partnerių, steigėjo, finansuotojų ir tiekėjų lūkesčius bei poreikius.
- Teikti kokybiškas, saugias, savalaikes ir kvalifikuotas paslaugas, vykdyti teikiamų paslaugų kokybės pasitenkinimo analizę, operatyviai reaguoti į paslaugų gavėjų pastebėjimus.
- Kasmet vertinti darbuotojų kvalifikacijos poreikį ir sudaryti sąlygas jos kėlimui, kokybiškam ir našiam darbui.
- Įstaigos veikloje vadovautis EQUASS kokybės principais: teisės, etika, lyderystė, partnerystė, dalyvavimas, orientacija į asmenį, orientacija į rezultatus, nuolatinis gerinimas, kompleksiškumas.
- Užtikrinti pakankamus išteklius kokybės vadybos sistemos palaikymui ir nuolatiniam tobulinimui.
- Nuolat tobulinti kokybės vadybos sistemą, atitinkančią LST EN ISO 9001:2015 reikalavimus ir EQUASS kokybės principus.
- Įgyvendinti kokybės politiką ir tikslus, užtikrinti jų tinkamumą ir sklaidą.
- Veikloje vadovautis LT teisės aktų ir kitų norminių dokumentų reikalavimais, reglamentuojančiais įstaigos veiklą.
Mūsų veiklos principai:
- užtikriname kokybę visose Įstaigos veiklos srityse;
- kiekvienas darbuotojas savo kompetencijos ribose yra atsakingas už atliekamo darbo kokybę ir kokybės gerinimą;
- palaikome ryšius su partneriais, paslaugų gavėjais ir jų artimaisiais, stengiamės patenkinti paslaugų gavėjų lūkesčius ir pasitikėjimą;
- didelį dėmesį skiriame paslaugų planavimui, procesų kontrolei;
- kruopščiai analizuojame paslaugų gavėjo poreikius, dalyvaujame projektinėse veiklose naujų paslaugų išbandymui;
- minimali kontrolė, maksimali savikontrolė – pasitikime žmonėmis, suteikiame jiems atsakomybę ir įgaliojimus, vertiname darbuotojų pastangas ir darbo rezultatus, skatiname darbuotojų kūrybiškumą, mąstymą, atsakomybę už atliekamą darbą;
- kasmet analizuojame veiklos rezultatus, atsižvelgdami į paslaugų gavėjų poreikius, vertindami paslaugų rezultatyvumą, tobulindami darbo organizavimą, vykdydami nuolatinį darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, dalindamiesi gerąja patirtimi, viešindami rezultatus ir diegdami inovacijas.
VšĮ „Jurbarko socialinės paslaugos“ vadovas prisiima atsakomybę:
- kad ši politika būtų suprasta ir įgyvendinama visų įstaigos darbuotojų ir sudarytos tinkamos darbo sąlygos kokybiškoms paslaugoms teikti;
- kad būtų pakankami ištekliai kokybės politikai įgyvendinti;
- kad būtų kuriama personalą motyvuojanti aplinka;
- kad būtų savalaikiai diegiamos ir įgyvendinamos naujovės, siekiant gerinti teikiamų paslaugų kokybę.
Kokybės politikos įgyvendinimo tikslai pateikiami Įstaigos Kokybės vadove.
2020-09-08 VšĮ "Jurbarko socialinės paslaugos" sertifikuota kaip sėkmingai įdiegusi kokybės vadybos sistemą, vadovaujantis LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimais.